لذت بردن از فضای دنج آلاچیق با نصب شیشه ریلی بالکن

لذت بردن از فضای دنج آلاچیق با نصب شیشه ریلی بالکن

آلاچیق یکی از فضاهای دنجی هست که میتونه ما رو برای چند ساعت هم که شده از مشغله های روزمره دور کنه. وقتی میخواهیم به رویاهامون فکر کنیم و تجدید روحیه کنیم، قطعا به یه فضای آروم و دنج نیاز داریم. فضایی که میتونه ما رو به حال و هوای نوستالژیک خاطره ها ببره و ذهن مون رو آزاد کنه از همه دغدغه ها.
آلاچیق میتونه یه بخش از فضای حیاطِ خونه یا ویلای خودمون باشه یا شاید هم قسمتی از یه رستوران با یک مدیر با سلیقه و خوش فکر! در هر صورت حس خوب و آرامبخشی رو به افراد منتقل میکنه. تنها دغدغه ای که برای رفتن به آلاچیق وجود داره، هوای گرم و مزاحمت پشه ها تو تابستون یا هوای سرد و برف و بارون تو فصل زمستونه. البته هوای فصل بهار هم با بارون های گاه و بی گاهش میتونه آلاچیق رفتن رو با اما و اگرهایی رو به رو کنه!!

راهکاری نوین به نام شیشه بالکن ریلی

اما خب راهکارهایی هم برای حفظ فضای جذاب و دوست داشتنی آلاچیق وجود داره. یکی از این راهکارها، میتونه استفاده از شیشه محافظ باشه. شیشه هایی که با اسم تجاری “شیشه بالکن” تو بازار وجود دارن و میتونن فضای آلاچیق رو برای فصل های مختلف به راحتی قابل استفاده کنن. استفاده از شیشه بالکنی هم یه جلوه مدرن و شیک به آلاچیق های رستوران میده هم از ورود هوای سرد و گرم جلوگیری میکنه. بعلاوه حریم آلاچیق رو خصوصی تر میکنه تا خانواده ها راحت تر باشن.
شب های تابستون رستوران ها پر میشه از آدم هایی که برای مناسبت های مختلف آلاچیق رو انتخاب کردن. پس باید فکری به حال این حجم از آلودگی صوتی کرد! خبر خوب اینکه شیشه ریلی بالکن عایق صدا و انرژی هم هست. یعنی ضمن اینکه از هدر رفتن گرما و سرما تو فصل های زمستون و تابستون جلوگیری میکنه، آلودگی صوتی رو هم به حداقل میرسونه.

موضوعی که برای انتخاب یه رستوران از طرف مردم میتونه خیلی مورد توجه و مهم باشه، تمیز بودن فضاست. شیشه بالکنی باعث میشه فضای آلاچیق های رستوران همیشه تمیز بمونه. چرا که از ورود حشرات و یا حیواناتی مثل سگ، گربه و انواع پرنده ها جلوگیری میکنه.
شیشه بالکن ریلی قابلیت نصب و تجهیز روی انواع آلاچیق های مدرن، چوبی و فلزی رو داره. بعلاوه امکان برش برای انواع فضاهای گرد و زاویه دار موجوده. با شیشه بالکنی تاشو میشه نمای بیرونی آلاچیق ها رو مدرن کرد و به رستوران جلوه کاملاً متفاوتی داد.

البته شیشه بالکنی به غیر از آلاچیق، کاربری های دیگه ای هم داره مثلا برای ساخت یه بالکن شیشه ای میشه ازش استفاده کرد. یا اینکه با توجه به ساختار ریلی بودن، میتونه برای ساخت پارتیشن تو خونه یا محل کار استفاده بشه. یکی دیگه از کاربردهای بالکن شیشه ای ریلی برای تفکیک قسمت های مختلف یه مجموعه ورزشی به خصوص تو قمست ویژه استخر باشه. یا مثلا برای طراحی یه نمایشگاه فرهنگی هنری، میشه از شیشه بالکنی کمک گرفت.

همونطور که اشاره شد، شیشه بالکنی میتونه کاربری های متنوعی داشته باشه. برای آشنایی بیشتر و دریافت اطلاعات میتونید با کارشناس های تیم فنی ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۸۶۳۰۳۷

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


    پروژه ها


    نمونه شیشه بالکن

    اطلاعات تماس


    ساعات کاری


    شنبه
    9:00 تا 18:00
    یک شنبه
    9:00 تا 18:00
    دو شنبه
    9:00 تا 18:00
    سه شنبه
    9:00 تا 18:00
    چهار شنبه
    9:00 تا 18:00
    پنج شنبه
    9:00 تا 18:00
    جمعه
    تعطیل

    درباره ما


    تیم ما به پشتوانه سالها تجربه درخشان در زمینه ارائه خدمات شیشه بالکن و انواع سیستم های شیشه ای ریلی، آماده ارائه خدمات در تهران و شهرستان ها میباشد.

     

    به لطف پروردگار و اعتماد مشتریان گرامی، موفق به انجام بیش از هزار پروژه و صدها نمونه کار موفق در تولید محصولات ریلی و کشویی و ریموتی هستیم.

    تجربه کاری ما پشتوانه آرامش و آسودگی شماست.

     

    قبل از هر مرحله، از کارشناسی و مشاوره رایگان شرکت، بهره مند شوید.

    پروژه ها


    نمونه شیشه بالکن

    تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایران بالکن است. طراحی سایت و سئو توسط آکادمی زبدگان